منتدى شط اسكندرية
منتدى شط اسكندرية
منتدى شط اسكندرية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى شط اسكندرية

احلى شط فيكى يا اسكندريه

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت

5 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت   حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Glitter_rose_lightblueالخميس 19 نوفمبر 2009, 12:19 pm

ياباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابى

ايه ده يا عم مسارى اهدى اهدى شويه

ايه يا بنااااات هرد لوحدى ولا ايه خليكو معايا ( فينك يا حبيبتى يا رونى )

كتير عليا لوحدى يا مسارى هههههههههههههه
masary
نزل الشاطئ
نزل الشاطئ
masary

ذكر

مزاجى مزاجى : حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 25

علم بلدى علم بلدى : مصر

مساهماتى مساهماتى : 46

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 02/09/2009

عمري عمري : 30

حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت   حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Glitter_rose_lightblueالخميس 19 نوفمبر 2009, 12:21 pm

هههههههههههههه
انتو اللى قولتو اسال مليش دعوه جوبو بقى
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
emo girl

انثى

مزاجى مزاجى : حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 15

مساهماتى مساهماتى : 774

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 05/11/2009

عمري عمري : 29

مُساهمةموضوع: رد: حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت   حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Glitter_rose_lightblueالخميس 19 نوفمبر 2009, 1:14 pm

1_لو راكبه عربيه كلها صبيان ومش معاكى مناديل ومناخيرك *****؟؟؟؟

السؤال ده مقرف جدا بس مافيهاش حاجه اني اطلب من اي حد منديل يعني انا مش بسرق
وحصلت قبل كده اني طلبت منديل من ولد بس مش عشان القرف ده

2_كل متعدى على حد يضحكوا وانتى مش عارفه ليه وفى الاخر اتضح ان الجيبه مقطوعه؟؟

في كذا حل اما دخل محل اشتري جيبه تانيه ده طبعا لو معاايا فلوس تكفي اما هقف على جنب اكني مستنيه حد واتصل بحد من اصحابي يلحقني اختي تجيبلي تونيك طويل وتيجي هتتقضى يا استاذ مساري

3_شاورتى لتاكسى واتفقتى معاه هيروح فين قالك اوك وبعد مركبتى قالك لا مش هروح اتفضلى انزلى؟؟؟
هنزل بس هما كلمتين اللي هقولهم ووافقت ليه من الاول ده انت راجل ***.

_لو الفيلم اللى بتحبيذه بيبدأ ومخمختى وحضرتى التسالى وهتتفرجى النور قطع وقعد مده وبعدين جه فتحتى تلحقى من الفيلم حاجه لقيتى مكتوب "النهااااااااااااااااايه"؟؟؟؟

عادي يعني هو انا هموت عشان فيلم هتفرج على الاعاده واستنها ولو النور قطع في الاعاده مش مهم يعني هو الفيلم ده هيحيني

5_لو عندك برد شديد وع الصبح ماما قالتلك يللى عشان هنضف النهارده يافتاه ؟؟؟؟

يعني هيا مش شايفه اني تعبانه يعني ولا ايه اكيد هتأجلها ليوم تاني وتوديني للدكتور عشان اخف بسرعه ماهي مش فاضيه عايزه تنضف

6_لو رقم غريب اتصل بيكى ورد عليكى واحد قالك انا صاحب خطيبك وقاللى اكلمك بداله عشان هو رايح مشوار مهم؟؟؟؟
هو خطيبي اهبل عشان يعمل كده ليه يعني ؟ الا لو مستغني عني انا ساعتها استغني عن اهله مش عنه لوحده

7_لو ماشيه فى ميدان عام وكلب حراسه سايب كل الناس وماشى وراكى تقفى يقف تمشى يمشى وراكى ؟؟؟؟
ده سؤال مالوش اجابه لو انت عندك اجابه رد

8_لو بتجرى عشان تلحقى المترو قبل ميغلق الباب وانتى بتركبى قفل على النص بره؟؟؟؟

حفضل واقفه مكاني لحد ما المحطه اللي جايه تيجي

11_بتجرى عشان تسلمى على صحبتك اتزحلقتى على قشرايه موووز؟؟؟"يبدو ان صحبتك عينها وحشه
ماهيا اللي حتلحقني وتوديني للدكتور

12_واقفه فى اتوبيس راح قام لك شاب محترم وقالك اتفضلى وبعد خمس دقائق قالك لو سمحتى قومى عشان عاوز اقعد؟؟؟
وهو انا قولتله قوم ولا هو قام من نفسه ولا قلة ذوق على فاضي

13_لو ركبتى عربيه وفجأه ركب جنبك 1 بلدياتنا ومعاه اقفاص طيور وخضار وو........ وحط كل ده على رجلك وخنقك ؟؟
هقوله بكل ذوق واحترام لو سمحت خالي حاجتك جنبك واحد حمار هقوله ايه؟

14_لو قاعده مع صحبتك بتتصالحوا وفجأه اتعصبتوا صحبتك طلعت مسدس وضربتك 3 رصاصات هتعملى ايه!!!
ايه السؤال ده رد انت حط نفسك مكاننا

15_لو قاعد فى محاضره وواحد رخم من ورا عمال يحدف عليكى قشر ترمس ولب؟؟؟؟

هقوم من مكاني واغيره

16_كافيتريا الجامعه جبتى مشروب ساخن وعشان نيتك بلاك اندلق عليكى وبئه شكلك BAD؟؟؟
في حاجه اسمها تواليت لازم هكون جواه ساعتها

17_لو نازله من غير فلوس وخطيبك عزمك على كشرى او عصير قصب وهو جاى يحاسب طلع ناسى المحفظة فى البيت؟؟؟
وانا ايه اللي ينزيلني من غير فلوس وهو انا خطيبي معفن وبخيل عشان يعزمني على قصب
ماهي اكيد مش كل فلوسه في المحفظه في فلوس في جيبه اكيد

18_لو راكبه ميكروباص وجنبك ست كبيره اوى وبمعدل كل دقيقتين تبصلك اوى فى وشكككك وتقعد تضحك على اخرهاااااا؟؟؟؟؟
دي ست كبيره لازم اتحملها

19_لو دخلتى الحمام تاخدى دش ....سمعتى صوت عمال يقول ....يامعفنه يامعفنه يامعفننننننننهههههههه؟؟؟؟؟

فارتين في المواسير متعركين بيجروا ورا بعض

20_لو صبحتى الصبح لقيتى فى قرار بيقول البنات من سن 17 سنه لحد 25 هيدخلوا الجيش؟؟؟؟؟
احلى قرار ينزلوا عشان اعد مع اصحابي ونعرف ننم كويس واهو على الاقل نوفر في فاتورة التليفون

21_اخر حلقة من المسلسل اللى بتحبيه ومتابعاه من اوله واول مبدأ جاء لوالدك ضيوف مع العلم ان المسلسل مش هيتعاد تانى خااااااالص؟؟؟
هسجل الحلقه او هنزلهامن عالنت

22_البت زئرده جارتك اللى مش بتطيقوا بعض خليتك ماشيه فى الشارع ومتشيكه وكبت عليكى مية الغسيل وقالتلك""اوووه سورى ياحبيبتى""؟؟؟
هطلع ارميها من البلكونه

23_لو اتخانقتى مع بنت الجزار المجاور ,مسكتلك اكلتك علقه جامده طحن,وربنا انا فرحان فيكى,,,وعلقتك على المحل مكان اللحمه؟؟؟

وانا ايه اللي يخليني اعارك معاها من الاساس انا مالي ومالها

24_لو ركبتى باص وكل متيجى تقعدى جنب حد يقولك حاجز,,حاجز,,واخيرا لقيتى كرسى وبعدين طلعت بنت مووزه اوى امززز منك يعنى كل اللى قالوا لك حاجز ,,,تعالى ياانسه اتفضلى كرسى فاضى اهوووه اتفضلى؟؟؟؟؟
مش اهم حاجه انا اعدت يبقى خلاص تولع بقيت الناس
لان الجمال جمال الروح مش جمال الشكل

25_بعد شكاوى من مشاهدين كثر ,,جاء اليكى مخرج كارتون مازنجر,,وطلب منكى ان تقومى بزوجه ابو الغضب,,يعنى دورك هو ام الغضب؟؟؟

السؤال ده اسيبه لحد بيتفرج على كارتون

26_لو قابلتى اتنين يابانين وبرطموا معاكى بالكلام وها بعد كلمة انجلش من اللى درستيها فى الكى جى الحكومى سمعتى"metro
" قولتى يابت دى انتى شاطره عاوزين يروحوا المترو واتفزلكتى "coming coming" وانتى فى المترو اتمسكتوا انتوا ال 3 هتقولى لى ليه؟؟؟ هقولك لانهم كانوا هيعملوا عمليه ارهابيه والحاجه معاهم!!!!!

وانا اعرف منين مش بيقولوا لازم تساعدي السياح انا وصلتهم لحد المترو ويعيشوا هما بعد كده
مش لازم اركب

27_كنتى فى مكان رومانسى مع الروش طحن صديقك sorry خطيبك "هاااااه خطيبك " عدى ياليييله وبتبصى شوفتى باباكى مع صحبته فى الشغل وهو شافك؟؟؟ياترى لما تروحى هتبوحى لماما بما حدث واهي طلقه وهتعدى ؟ولا هتكتمى السر عشان متكليش ضرب بعمرك انتى نسيييتى خطيبك ولا ايييييييييه؟؟؟

ازاي مخطوبه وازاي اضرب وبعدين انا مالي ومال شغل بابا بس اكيد هروح اسلم عليهم و اعرف المدام على خطيبي
رنا سكر
صاحبة الشاطئ
صاحبة الشاطئ
رنا سكر

انثى

مزاجى مزاجى : حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 8

مساهماتى مساهماتى : 1858

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 22/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت   حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Glitter_rose_lightblueالخميس 19 نوفمبر 2009, 2:16 pm

ههههههههههههههههههههه

تسلمي يا ايمو يا قمر
https://alexbeach.yoo7.com
محمد جمال فتحى
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
محمد جمال فتحى

ذكر

مزاجى مزاجى : حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 137

مساهماتى مساهماتى : 802

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 01/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت   حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Glitter_rose_lightblueالخميس 19 نوفمبر 2009, 2:19 pm

اية الغل دة
بس برضو مش حرد
حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 646728
masary
نزل الشاطئ
نزل الشاطئ
masary

ذكر

مزاجى مزاجى : حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 25

مُساهمةموضوع: رد: حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت   حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Glitter_rose_lightblueالجمعة 20 نوفمبر 2009, 4:48 am

ميرسى يا ايمو على ردك على الاسئله مع انك مردتيش على الاسئله كلها بس انا هعديها ها حد هيسال ولا اسال انا تانى
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
emo girl

انثى

مزاجى مزاجى : حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 15

مُساهمةموضوع: رد: حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت   حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Glitter_rose_lightblueالجمعة 20 نوفمبر 2009, 7:52 am

الاسئله اللي مردتش عليها
فكرت كويس جدا في اجابه ليها وملقتش
قولتلك جاوب انت وحط نفسك مكانا
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت   حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Glitter_rose_lightblueالجمعة 20 نوفمبر 2009, 8:40 am

ميه ميه يا ايمو انا غصبن عنى مردتش عشان مش بقعد ع الجهاز كتير

الاسرة الكريمه بقى

حد يسال بس لو حتسال يا مسارى خليها

سؤال سؤال يا ريت
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
emo girl

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت   حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Glitter_rose_lightblueالجمعة 20 نوفمبر 2009, 8:57 am

اها ياريت عشان ايدي وجعتني
محمد جمال فتحى
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
محمد جمال فتحى

ذكر

مزاجى مزاجى : حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 137

مساهماتى مساهماتى : 802

يوم ما سجلت يوم ما سجلت : 01/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت   حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Glitter_rose_lightblueالجمعة 20 نوفمبر 2009, 9:02 am

دة احتلال من البنات للتوبيك
حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 60716
لية البنات بتحب تسيطر بعد الجواز واظن كلة فاهم
مش محتاج شرح
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
emo girl

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت   حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Glitter_rose_lightblueالجمعة 20 نوفمبر 2009, 10:24 am

عشان بتحس بالمسؤليه
وبتحس ان عليها حاجات كتييير
وبتبقى عايزه الحياه تمشي
مظبوطه وعايزاها تبقى حلوه
والعيشه فله
حاجات كده يعني
اي خدمه يا محمد
masary
نزل الشاطئ
نزل الشاطئ
masary

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت   حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Glitter_rose_lightblueالجمعة 20 نوفمبر 2009, 1:13 pm

معلش الاسئله بردو كتيره شويه المرادى بس انشاء الله اخففها شويه بشويه
نبدأ الاسئله .....
1:ايه رائيك فى شباب اليومين دول؟
2:مين هو فارس احلامك من الممثلين القدام والجداد؟
3:ايه اكتر حاجه بتفكرى فيها قبل ماتنامى؟
4:ايه هو شعورك اما واحد بيعكسك؟
5:لو واحد وانتى ماشيه فى الشارع جيه ومسك ايدك ووقف وقاللك انا مش بعاكس انا بس واللهى معجب بجد وغرضى شريف؟ ملحوظه الواد كان جامد وحلو هتعملى ايه بصراحه
6:هل ياترى ممكن تحبى واحد من النت؟
7:كم مره حسيتى انك بتحبى وغرقانه لشوشتك واحساسك ده طلع غلط؟
8:ايه رائيك فى حب دلوقتى وحب زمان وانهى حب فى رائيك احسن؟
9:مين اكتر مغنيه او ممثله بتغيرى منها؟
10:ايه اكتر موقف اتحطيتى فيه واتكسفتى كسفه جامده وحسيتى انك مدلوق عليكى جردل ميه؟
11:لو حبيبك خانك هتعملى فيه ايه؟
12:لو جيه واحد وسلبك اغز ما تملكى والشخص ده كان حبيبك ورفض يتجوزك هتعملى معاه ايه؟جاوبى بصراحه
13:اما بتشوفى واد حلو كده وجامد وعضلات وايه ماشى جانبك بتبصى عليه وتعجبى بيه ولا ايه النظام معاكى؟
14:كم مره فكرتى فى الانتحار؟
15:هل انتى بتحقدى على الشباب علشان عندهم حريه عنك؟
16:ايه رائيك فى موضوع الخلع الى هم طلعين فيه ده ياترى انتى حاسه كده انك اختى جزء من حقوقك كابنى ادمه؟
17:نفسك تقضى فين شهر العسل بتاعك؟
18:تعملى ايه لو اتجوزتى واحد انت بتكرهيه مش طايقه تبصى فى وشه؟
19:تفتكرى لو انتى جوزك اصقر من ناحيتك فى اى حاجه ممكن تخونيه؟
20:انتى برج ايه؟
21:لو عندك فلوس كتير هل ممكن تعملى عمليات تجميل وتعيشى حياه غير الى كنتى عيشاها؟
22:ايه رائيك فى ولاد الجيران؟
23:ايه رائيك فى الاسئله؟؟؟؟؟؟؟؟
بايخه ومحرجه طبعا لو جد شايفها كده يقول وامسحها زى المره اللى فاتت انتو قولتو عادى لو المرادى محرجه اكثر من المره اللى فاتت قولو يا جماعه او لو فى اساله محدده قولو عليها وانا امسحها اللهم ما بلغت
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
emo girl

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت   حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Glitter_rose_lightblueالجمعة 20 نوفمبر 2009, 1:28 pm

ماتخدهم سؤال سؤال ياعم مساري فيها ايه يعني؟
وهنرد باردوا ولله
masary
نزل الشاطئ
نزل الشاطئ
masary

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت   حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Glitter_rose_lightblueالجمعة 20 نوفمبر 2009, 1:35 pm

خلاص اعتبريهم سؤال سؤال وردى برحتك
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
emo girl

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت   حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Glitter_rose_lightblueالجمعة 20 نوفمبر 2009, 2:10 pm

1:ايه رائيك فى شباب اليومين دول؟

مش ينفع نعمم بس انا بشوف كل واحد مختلف عن التاني
وانا هقول الراي السلبي والراي الايجابي
الراي الايجابي
في كتير منكم طيب وكويس وبيحب بجد ومحترم وعايز يبقى ليه دور في الحياة
الراي السلبي
نصكم تافه وبيدور على عدد البنات اللي هيمشي معاهم والمسجات الجامده اللي صاحبته بعتتهاله وانه لازم يبقى ماشي البنات كلها هتموت عليه ودول بيبقوا منفخوين على الفاضي

2:مين هو فارس احلامك من الممثلين القدام والجداد؟

من زمان حسن يوسف دمه خفيف وعمر الشريف
دلوقتي هاني سلامه وكريم عبد العزيز

3:ايه اكتر حاجه بتفكرى فيها قبل ماتنامى؟

اكتر حاجه بكون عايزه اعملها

4:ايه هو شعورك اما واحد بيعكسك؟

ببقى عايزه اقوله يا تافه وببقى خايفه جدا

5:لو واحد وانتى ماشيه فى الشارع جيه ومسك ايدك ووقف وقاللك انا مش بعاكس انا بس واللهى معجب بجد وغرضى شريف؟ ملحوظه الواد كان جامد وحلو هتعملى ايه بصراحه

هديله رقم تليفوني واشوف عايز ايه ولو نيته كويسه ياخد عنوان البيت

6:هل ياترى ممكن تحبى واحد من النت؟

لالالالالالالالالالالالالالالالالالا

7:كم مره حسيتى انك بتحبى وغرقانه لشوشتك واحساسك ده طلع غلط؟

ولا مره

8:ايه رائيك فى حب دلوقتى وحب زمان وانهى حب فى رائيك احسن؟

حب دلوقتي لايق على زمانا دلوقتي
حب زمان لايق على زمان
بس بحس ان حب زمان كان اصدق

9:مين اكتر مغنيه او ممثله بتغيرى منها؟

اكيد مش هتصدقني بس انا عمري ماغيرت من حد الحمد لله

10:ايه اكتر موقف اتحطيتى فيه واتكسفتى كسفه جامده وحسيتى انك مدلوق عليكى جردل ميه؟

كان في فرح والناس اللي اعده كلها اتعزمت وانا لا واتكلموا بالنيابه عني وقالوا اني مش هزعل زي ماكون لسه عندي سنتين

11:لو حبيبك خانك هتعملى فيه ايه؟

سامحته تلات مرات بس قبل كل مره كنت بعذبه شويتين وادينا سيبنا بعض

12:لو جيه واحد وسلبك اغز ما تملكى والشخص ده كان حبيبك ورفض يتجوزك هتعملى معاه ايه؟جاوبى بصراحه

هسجنه

13:اما بتشوفى واد حلو كده وجامد وعضلات وايه ماشى جانبك بتبصى عليه وتعجبى بيه ولا ايه النظام معاكى؟

انا مش بحب البدي بلدينج خالث فابلتالي مش هعبره لكن الولد الامور عادي يعني اني اعجب بيه واني ابصله واتكلم عليه مع اصحابي كمان

14:كم مره فكرتى فى الانتحار؟

مره واحده

15:هل انتى بتحقدى على الشباب علشان عندهم حريه عنك؟

مش حقد بس بفكر في الموضوع لاني مقتنعه انهم ولاد واحنا بنات وان ربنا فضلنا عنهم
واننا لازم نتصان ونتحفظ عشان كده هم احرار عننا

16:ايه رائيك فى موضوع الخلع الى هم طلعين فيه ده ياترى انتى حاسه كده انك اختى جزء من حقوقك كابنى ادمه؟

اها اكيد

17:نفسك تقضى فين شهر العسل بتاعك؟

في باريس

18:تعملى ايه لو اتجوزتى واحد انت بتكرهيه مش طايقه تبصى فى وشه؟

انتحر عالطول

19:تفتكرى لو انتى جوزك اصقر من ناحيتك فى اى حاجه ممكن تخونيه؟

لا خالص نهائي مش ممكن

20:انتى برج ايه؟

السرطان

21:لو عندك فلوس كتير هل ممكن تعملى عمليات تجميل وتعيشى حياه غير الى كنتى عيشاها؟

اعيش حياه غير اكيد لكن اعمل عمليات تجميل نونو نهائي

22:ايه رائيك فى ولاد الجيران؟

زبالة بلا استثناء

23:ايه رائيك فى الاسئله؟؟؟؟؟؟؟؟

كتير خليها سؤال سؤال احسن لكن مش بيخه ولا محرجه انا شايفه انها اسهل من المره اللي فاتت بكتييييييييييييييييييييييير
masary
نزل الشاطئ
نزل الشاطئ
masary

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت   حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Glitter_rose_lightblueالجمعة 20 نوفمبر 2009, 11:21 pm

شكرا ليكى يا ايمو بس على فكره انتى صبوره اوى ازاى تسمحى واحد خانك ثلاث مرات
وعندى سؤال ليكى يا ايمو ليه فكرتى فى الانتحار بسبب ايه لو حاجه شخصيه خلاص متقوليش
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
emo girl

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت   حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Glitter_rose_lightblueالسبت 21 نوفمبر 2009, 6:51 am

مش صبر بس الحب بيعمل المعجزات
وفكرت في الانتحار لاني حسيت ان حبيبي
بيضع مني وانا مش عارفه ولا قادره اعمل اي حاجه
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
emo girl

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت   حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Glitter_rose_lightblueالسبت 21 نوفمبر 2009, 8:13 pm

بس عندي سؤال يا مساري
انت ليه سالت عن الابراج؟
masary
نزل الشاطئ
نزل الشاطئ
masary

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت   حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Glitter_rose_lightblueالأحد 22 نوفمبر 2009, 3:39 am

عادى مجرد سؤال من ضمن الاسئله اللى سئلتها ها حد هيسال ولا مفيش غيرى انا اللى بسال
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
emo girl

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت   حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Glitter_rose_lightblueالأحد 22 نوفمبر 2009, 8:00 am

الدور دور الولاد اللي عايز يدخل يسأل يدخل واحنا هنرد
thnx يا مساري
masary
نزل الشاطئ
نزل الشاطئ
masary

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت   حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Glitter_rose_lightblueالأحد 22 نوفمبر 2009, 8:03 am

طيب هو انتو كده خلصتو الاسئله انتو مفيش حد فيكو بيسال انا بس اللى بسال
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
emo girl

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت   حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Glitter_rose_lightblueالأحد 22 نوفمبر 2009, 8:04 am

لا يا مساري محمد هو اللي كان بيساعدك ومحمد خلع خلاص
masary
نزل الشاطئ
نزل الشاطئ
masary

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت   حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Glitter_rose_lightblueالأحد 22 نوفمبر 2009, 8:09 am

بيساعدنى فى ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا اللى كنت بكتبلكم الاسئله اللى كنت بسألهلكم وبعدين لو عايزنى اسئلكم تانى هسأل انا عامل عليكم اصلكم صعبانين عليا
emo girl
بيلعب مع الدولفين
بيلعب مع الدولفين
emo girl

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت   حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Glitter_rose_lightblueالأحد 22 نوفمبر 2009, 8:11 am

بعد الصفحتين اللي سألتنا فيهم صعبنا عليك
لا متقلقش عايز تسال ادخل اسال
احنا مستنين دورنا
masary
نزل الشاطئ
نزل الشاطئ
masary

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت   حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت - صفحة 3 Glitter_rose_lightblueالأحد 22 نوفمبر 2009, 8:16 am

اوك انتى اللى قولتى بس علشان صعبتو عليا هخفف الاسئله شويه هو مش كلكم اللى صعبتو عليا مفيش غيرك انتى بس لان مفيش غيرك اللى بيرد اساسا

حوار ساخن جدا بين الشباب والبنات وبجد اسئلة ناس كتير عايزة تعرف الاجابة ارجو التثبيت
صفحة 3 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» موضوع مهم جدا.............................. ارجو التثبيت
» يعني ايه ايمو.......ارجو التثبيت
» فى رعاية الشباب نتعرف على مشاكل واحتياجات الشباب
» اناشوفت ناس اغبية كتير لكن زي دة مشوفتش هههههههههههههههه
» حوار مع شهر رمضان